Kuluttajalaskutus | Laskuttajailmoituksen muutos (CHANGE) kun operaattori vaihtuu

Laskuttajan vaihtaessa pankkia/operaattoria, on muutosilmoitus (SI SenderInfo CHANGE) tehtävä aina vanhan palveluntarjoajan kautta.

Ennen operaattorin vaihtotoimintoa, tulee uuden operaattorin/pankin kanssa tehty kuluttajalaskutukseen liittyvä sopimus olla aktivoitu. Pankkiverkon avauksessa tulee varautua noin viikon viiveeseen.  

TÄRKEÄÄ: Vanhan operaattorin sopimusta ei saa irtisanoa ennen kuin operaattorin vaihtotoimenpide on onnistunut. Tarkista, että Change-sanomat ovat menneet oikeilla tiedoilla onnistuneesti pankkiin. Palautesanoman saaminen voi viedä noin 4 päivää.


Seuraavissa tapauksissa on tehtävä Fivaldin E-lasku-operaattorin vaihtotoiminto:   

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.