Tarjoamme monipuolista tukea Fivaldin käyttöön. Voit lukea ohjeita käyttöön liittyen tukisivuiltamme, katsoa maksuttomia ohjevideoita ja webinaareja, keskustella järjestelmän käytöstä, lukea uutisia Communityssä sekä saada tietoa uusimmista toiminnallisuuksista päivitystiedotteista.

Huomioithan, että Fivaldin sovellustuki neuvoo vain sopimusasiakkaiden (esim. tilitoimistojen) nimettyjä käyttäjiä. Mikäli yritys on tilitoimiston asiakas, olethan yhteydessä suoraan omaan tilitoimistoosi, sillä sopimussuhteen vuoksi tilitoimisto auttaa yritystäsi kaikissa Fivaldin käyttöön ja neuvonantoon liittyvissä kysymyksissä. Fivaldi-ympäristösi pääkäyttäjä myös ymmärtää tarpeesi parhaiten. 

Vispertti chat

Tarvitsetko nopeaa tukea Fivaldiin liittyen? Pääset keskustelemaan Vispertin kanssa tukisivujen oikeasta alalaidasta löytyvästä chat-ikonista.

Apua sovellustuelta

Etkö löytänyt vastausta ongelmaasi itsepalvelukanavistamme? Voit jättää meille myös tukipyynnön tai soittaa sovellustukeemme.

Uusi tukipyyntö

Jätät meille helpoiten tukipyynnön tukisivujen kautta, jolloin myös pystyt seuraamaan kaikkien tukipyyntöjen tilaa sovellustuessamme. Pääset tukipyyntö-lomakkeelle etusivin "Uusi tukipyyntö"-painikkeesta. 

Sähköposti

Voit jättää tukipyynnön myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Puhelin

Voit myös soittaa tukeemme 010 505 8460 arkisin klo 9-11 ja 13-15.

Sovellustuen poikkeusaukioloajat

Fivaldi Community -käyttäjäyhteisö

Suositusta käyttäjäyhteisöstä löydät ajankohtaiset tiedotteet. Community on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneet käyttäjät voivat kysyä ja vastata muiden käyttäjien kysymyksiin sekä tilata aihealueiden koosteet suoraan sähköpostiin. Tutustu Fivaldin Communityyn tarkemmin täältä.

Tärkeimmät vinkit Fivaldin Communityssä



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.