Yleistä
Fivaldi Asiakasrekisteri sisältää asiakkaiden, toimittajien ym yhteystietojen ylläpidon. Jos yritys on esimerkiksi sekä asiakas että toimittaja, laskuihin liittyvät tiedot tallennetaan vain kerran ja ne on sekä myynti- että ostosovellusten käytettävissä.
Sovellus kattaa yritysten perustiedot ja asiakkaan myynninhallinnan laskuhistorian graafeineen. Asiakkaan avoimet/erääntyvät saatavat, tiliote sekä ennakkosuoritukset on myös tarkasteltavissa asiakaskohtaisesti.
Asiakastilin tapahtumat -välilehdeltä voidaan myös muodostaa laskukohtaisia maksukehotuksia asiakkaan erääntyneistä laskuista.
Perustiedot voidaan tallentaa manuaalisesti tai tuoda Fivaldi CSV-tiedoston lataus -sovelluksella.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback