Yleistä

 Fivaldi Asiakasrekisteri sisältää asiakkaiden, toimittajien ym yhteystietojen ylläpidon. Jos yritys on esimerkiksi sekä asiakas että toimittaja, laskuihin liittyvät tiedot tallennetaan vain kerran ja ne on sekä myynti- että ostosovellusten käytettävissä.

 Sovellus kattaa yritysten perustiedot ja asiakkaan myynninhallinnan laskuhistorian graafeineen. Asiakkaan avoimet/erääntyvät saatavat, tiliote sekä ennakkosuoritukset on myös tarkasteltavissa asiakaskohtaisesti.

 Asiakastilin tapahtumat -välilehdeltä voidaan myös muodostaa laskukohtaisia maksukehotuksia asiakkaan erääntyneistä laskuista.   

 Perustiedot voidaan tallentaa manuaalisesti tai tuoda Fivaldi CSV-tiedoston lataus -sovelluksella.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.