Teamviewer etätukiohjelman avulla mm. konsultit tai asiakastuki voi ottaa asiakkaan koneeseen etäyhteyden Internetin välityksellä. Yhteyden avulla voidaan katsella asiakkaan ruudulta mahdollista ongelmaa tai koulutettavaa toimintoa, ja näin ollen pystytään palvelemaan paremmin ja nopeammin. 

Lataa TeamViewer PC:lle

Lataa TeamViewer MAC:lle

Yhteys on tietoturvallinen

Yhteys asiakkaan ja Visman asiantuntijan välillä on salattu ja muodostetaan aina asiakkaan aloitteesta. ID ja salasana ilmoitetaan puhelimessa konsultille tai sovellustuelle, jolloin yhteyden voi avata. Jokainen yhteys hyväksytään erikseen. Yhteyden voi kumpikin osapuoli katkaista milloin vain.

Näin käytät TeamViewer etätukiohjelmaa

  1. Tallenna TeamViewer etätukiohjelma omalle koneellesi klikkaamalla tästä »
    Oletko MAC-käyttäjä? Lataa etätukiohjelma tästä »
  2. Käynnistä ohjelma ja kerro Visman asiantuntijalle ohjelman antama ID-numero ja salasana.     
  3. Yhteydenottopyyntöä ei tarvitse vahvistaa
  4. Yhteys on nyt muodostettu ja Visman asiantuntija näkee tietokoneesi ruudun. Voit katkaista yhteyden milloin tahansa klikkaamalla TeamViewer -kuvakkeesta X-painiketta, joka sulkee TeamViewer ikkunan ja katkaisee yhteyden. 


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.