Jos saat Pankkiyhteydessä virheilmoituksen: Polussa sijaitsevan avainsäilön käyttö ei onnistu. Tarkista pankkiyhteyden asetukset ja muokkaa polku ohjeen mukaiseksi sekä varmista hakemistopolun olemassaolo. Tarkista myös pankkiyhteyden perustiedoissa asetettava työhakemisto. johtuu se siitä, että Fivaldi ei löydä pankkivarmenteita.

Työhakemisto ei voi olla juurihakemisto (esim. alla C:\), eikä hakemistopolun viimeinen kansio (esim. alla "Varmenteet"), koska varmennekansion on oltava työhakemiston alla. Varmenteiden tulee siis sijaita vähintään kahden hakemiston päässä juuresta.

Lue myös tarkemmat ohjeet pankkiyhteyden asetusten määrittämisestä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.