Omien tietojen päivittäminen

Visma Connectiin siirretyn Fivaldi-käyttäjän nimitiedot on mahdollista päivittää Fivaldin palvelunhallinnassa, Fivaldi-webin Omat tiedot osiossa ja tilaustoimiston toimesta ympäristöjen hallinnassa.

Visma Connectin Omat tiedot -alueella käyttäjä pääsee itse päivittämään edellisten lisäksi muut käyttäjätiedot, kuten sähköpostisoitteen ja puhelinnumeron.

Visma Connect alueelle kirjaudutaan osoitteessa

  • https://home.visma.com/

Valitaan ruudun oikeasta yläkulmasta oman nimen kohdalta Omat tiedot

Tietojen muokkaustila aktivoituu klikkaamalla ruudun oikeassa yläkulmassa olevaa kynä-kuvaketta. Alla näkyvät oman tilin muutettavissa olevat tiedot:

Riippuen Ilmoitukset–osion asetuksista, tiliin liitettyyn sähköpostiin saatetaan lähettää viesti tiliin tehdystä muutoksesta:

Sähköpostiosoitteen vaihtaminen

Joskus käyttäjän sähköpostiosoite saattaa vaihtua. Sähköpostiosoite (ja samalla myös Visma Connect käyttäjätunnus) muutetaan klikkaamalla Muuta sähköpostiosoitetta –linkkiä.

Sovellus pyytä syöttämään salasanan ja uuden sähköpostiosoitteen.

Muutoksesta lähetetään sähköpostiviesti uuteen sähköpostiosoitteeseen.

Muutos on vahvistettava uudessa sähköpostiosoitteessa.

 Vahvistetaan osoitteen vaihto

Syötetään salasana

Myös vanhaan sähköpostiosoitteeseen lähetettiin tieto muutoksesta.

HUOMIOI: Connect-käyttäjätunnuksen sähköpostiosoite voi olla lukittu, jolloin sähköpostiosoitetta ei voi vaihtaa ilman sovellustuen apua. Lukitus saattaa johtua toisen Visma.net -järjestelmän vaatimuksesta.

Puhelinnumeron lisääminen

Uuden numeron saa lisättyä tietoihin Lisää puhelinnumero –linkillä.

Lisäys vaatii salasanan syöttämisen

Syötä puhelinnumero jonka haluat liittää käyttäjätietoihin.  

Vahvistuskoodi luetaan puhelimelta ja syötetään kenttään

Puhelinnumero näkyy nyt käyttäjän tiedoissa

Puhelinnumeron poistaminen

Puhelinnumeron poistaminen tehdään tietojen muokkaustilassa, jonka saa aktivoitua ruudun oikean yläkulman kynä-painikkeella.

Poista puhelinnumero sen vieressä olevalla roskakoripainikkeella.

Poisto vahvistetaan Kyllä -painikkeella, jonka painamisen jälkeen puhelinnumero poistetaan käyttäjän tiedoista.

Toisen palautussähköpostiosoitteen lisääminen

Jos et jostain syystä pääse kirjautumaan tilillesi, voit pyytää sähköpostiisi uuden kertakäyttöisen  kirjautumislinkin. Kirjautumislinkki lähetetään aina Visma Connect  -käyttäjätunnuksena toimivaan sähköpostiosoitteeseen, mutta voit lisätä tilillesi myös toisen palautussähköpostiosoitteen, jolloin kirjautumislinkki lähetetään siihenkin.

Toisen palautussähköpostiosoitteen lisäys tehdään seuraavasti:

Avaa linkki ”Lisää toinen palautussähköposti”.  

Syötä Visma Connect -käyttäjätunnuksesi salasana ja paina Jatka -painiketta.

Syötä uusi toinen toimiva sähköpostiosoitteesi ja paina Jatka.

Lue antamastasi uudesta sähköpostista vahvistuskoodi ja syötä se kenttään.
Paina Vahvista jatkaaksesi.

Uusi palautussähköpostiosoite on nyt liitetty tilillesi.

Palautussähköpostiosoitteita voi olla useita.

Lisätyn palautussähköpostin saa poistettua painamalla käyttäjätietosivulla näkyvää kynä-kuvaketta ja sen jälkeen palautussähköpostiosoitteen vieressä olevaa roskakori-kuvaketta.

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.