Omien tietojen päivittäminen
Visma Connectiin siirretyn Fivaldi-käyttäjän nimitiedot on mahdollista päivittää Fivaldin palvelunhallinnassa, Fivaldi-webin Omat tiedot osiossa ja tilaustoimiston toimesta ympäristöjen hallinnassa.
Visma Connectin Omat tiedot -alueella käyttäjä pääsee itse päivittämään edellisten lisäksi muut käyttäjätiedot, kuten sähköpostisoitteen ja puhelinnumeron.
Visma Connect alueelle kirjaudutaan osoitteessa
- https://home.visma.com/
Valitaan ruudun oikeasta yläkulmasta oman nimen kohdalta Omat tiedot
Tietojen muokkaustila aktivoituu klikkaamalla ruudun oikeassa yläkulmassa olevaa kynä-kuvaketta. Alla näkyvät oman tilin muutettavissa olevat tiedot:
Riippuen Ilmoitukset–osion asetuksista, tiliin liitettyyn sähköpostiin saatetaan lähettää viesti tiliin tehdystä muutoksesta:
Sähköpostiosoitteen vaihtaminen
Joskus käyttäjän sähköpostiosoite saattaa vaihtua. Sähköpostiosoite (ja samalla myös Visma Connect käyttäjätunnus) muutetaan klikkaamalla Muuta sähköpostiosoitetta –linkkiä.
Sovellus pyytä syöttämään salasanan ja uuden sähköpostiosoitteen.
Muutoksesta lähetetään sähköpostiviesti uuteen sähköpostiosoitteeseen.
Muutos on vahvistettava uudessa sähköpostiosoitteessa.
Vahvistetaan osoitteen vaihto
Syötetään salasana
Myös vanhaan sähköpostiosoitteeseen lähetettiin tieto muutoksesta.
HUOMIOI: Connect-käyttäjätunnuksen sähköpostiosoite voi olla lukittu, jolloin sähköpostiosoitetta ei voi vaihtaa ilman sovellustuen apua. Lukitus saattaa johtua toisen Visma.net -järjestelmän vaatimuksesta.
Puhelinnumeron lisääminen
Uuden numeron saa lisättyä tietoihin Lisää puhelinnumero –linkillä.
Lisäys vaatii salasanan syöttämisen
Syötä puhelinnumero jonka haluat liittää käyttäjätietoihin.
Vahvistuskoodi luetaan puhelimelta ja syötetään kenttään
Puhelinnumero näkyy nyt käyttäjän tiedoissa
Puhelinnumeron poistaminen
Puhelinnumeron poistaminen tehdään tietojen muokkaustilassa, jonka saa aktivoitua ruudun oikean yläkulman kynä-painikkeella.
Poista puhelinnumero sen vieressä olevalla roskakoripainikkeella.
Poisto vahvistetaan Kyllä -painikkeella, jonka painamisen jälkeen puhelinnumero poistetaan käyttäjän tiedoista.
Toisen palautussähköpostiosoitteen lisääminen
Jos et jostain syystä pääse kirjautumaan tilillesi, voit pyytää sähköpostiisi uuden kertakäyttöisen kirjautumislinkin. Kirjautumislinkki lähetetään aina Visma Connect -käyttäjätunnuksena toimivaan sähköpostiosoitteeseen, mutta voit lisätä tilillesi myös toisen palautussähköpostiosoitteen, jolloin kirjautumislinkki lähetetään siihenkin.
Toisen palautussähköpostiosoitteen lisäys tehdään seuraavasti:
Avaa linkki ”Lisää toinen palautussähköposti”.
Syötä Visma Connect -käyttäjätunnuksesi salasana ja paina Jatka -painiketta.
Syötä uusi toinen toimiva sähköpostiosoitteesi ja paina Jatka.
Lue antamastasi uudesta sähköpostista vahvistuskoodi ja syötä se kenttään.
Paina Vahvista jatkaaksesi.
Uusi palautussähköpostiosoite on nyt liitetty tilillesi.
Palautussähköpostiosoitteita voi olla useita.
Lisätyn palautussähköpostin saa poistettua painamalla käyttäjätietosivulla näkyvää kynä-kuvaketta ja sen jälkeen palautussähköpostiosoitteen vieressä olevaa roskakori-kuvaketta.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback