Pankkipalautteella hylätyt maksut nousevat automaattisesti uudestaan Web-maksatukseen, jonka jälkeen ne voidaan laittaa maksuun uudelleen.

Mikäli pankista ei tule hylkäyspalautetta, täytyy maksatuserä käydä hylkäämässä manuaalisesti Ostoreskontra-sovelluksen Maksatus-toiminnossa, jonka jälkeen maksun voi lähettää uudelleen pankkiin.

Jotta ostolaskujen automaattinen hyväksyntä-/hylkäysautomatiikka toimii, tulee pankista noutaa SEPA-palautteita Fivaldiin. SEPA-palaute hyväksytyistä SEPA-maksuista olla ns. kolmannen asteen palautetta. Tällä hetkellä Fivaldi tukee Nordean, OP:n ja Dansken kolmannen asteen palautteita.

Lue myös ohje: Maksatuserien käsittely.




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.