Mahdollisia ongelmatilanteita Visma Connect -käyttäjätilin luomisessa ja käytössä

Visma Connect -käyttäjätilin vahvistusviestiä ei löydy saapuneista sähköposteista

Tarkista ensin, onko vahvistusviesti mennyt sähköpostiohjelman roskapostikansioon tai mahdolliseen toissijaiseen Saapuneet-kansioon.

Jos viestiä ei löydy lainkaan:

  1. Siirry Fivaldin kirjautumissivulle.
  2. Syötä käyttäjätunnuksesi sähköpostiosoite Sähköpostiosoite-kenttään ja valitse Seuraava.
  3. Napsauta Unohditko salasanasi? -linkkiä.
  4. Tarkista, että sähköpostiosoitteesi on oikein, valitse ruksi kohtaan En ole robotti ja valitse Nollaa salasana. Tällöin ohjelma lähettää sähköpostitse sinulle salasanan vaihtolinkin.
  5. Kirjaudu sähköpostiisi ja vaihda saapuneen viestin Syötä uusi salasana -linkin avulla käyttäjätunnuksellesi uusi salasana.
  6. Kirjaudu Fivaldiin normaalisti äsken määrittelemälläsi salasanalla.

Visma Connect -käyttäjätilin vahvistusviesti on vanhentunut ennen tilin vahvistamista

Vahvistusviestissä olevan vanhentuneen linkin kautta saat tilattua uuden vahvistusviestin, jolla voit vahvistaa tilisi.

Kirjautuminen Visma Connect -käyttäjätunnuksella ei onnistu

Fivaldin pääkäyttäjä voi varmistaa Palvelunhallinnasta, että käyttäjätili ei ole mennyt lukkoon.

Käyttäjätietoihin on syötetty toimimaton puhelinnumero

Käyttäjä voi muuttaa itse virheellisen puhelinnumeron toimivaan numeroon Vahvista puhelinnumerosi -toiminnolla Connectin käyttäjätietojen päivityssivulla.

Kirjautumisen yhteydessä virheilmoitus ”Virheellinen koodi. Yritä uudelleen"

Jos kirjautumisessa on käytössä kaksivaiheinen tunnistautuminen, mutta Authenticator-sovelluksesta tarkistettu koodi ei toimi, vaan vastaanotat ilmoituksen virheellisestä koodista:

  • Tarkista, että Fivaldin kirjautumissivulle syöttämäsi sähköpostiosoite on varmasti kirjoitettu oikein, ja että se täsmää Authenticator-sovelluksen kohdassa Visma Connect näkyvään sähköpostiosoitteeseen.
  • Jos sekä Fivaldin kirjautumisessa että Authenticator-sovelluksessa olevat käyttäjätunnukset vastaavat toisiaan, päivitä Authenticator-sovelluksen asetuksista käyttäjätunnuksellasi näkyvän koodin aikasynkronointi:
    • Kyseinen toiminto löytyy Authenticator-sovelluksen asetuksista nimellä Koodien aikakorjaus > Synkronoi nyt (Android laite) tai Synkronoi kello Googlen kanssa (internet-selaimessa käytettävä Authenticator).
    • Kun olet toteuttanut aikakorjauksen Authenticator-sovelluksessa, voit kokeilla Fivaldiin kirjautumista normaalisti uudelleen.

Kirjautumisen yhteydessä virheilmoitus "Access denied" tai "Pääsy estetty"

Kun tämä ilmoitus tulee, niin kannattaa ensimmäiseksi tarkistaa seuraavat asiat:

  1. Onko käyttämällesi Fivaldi-tunnukselle tehty connect migraatio. Tämän voit tarkistaa ympäristönne pääkäyttäjältä.
  2. Onko käyttämäsi käyttäjätunnus kenties lukittu. Tämän voitte tarkistaa myös ympäristönne pääkäyttäjältä.
  3. Kirjaudutko käyttäen sivua: https://app.fivaldi.net/fvlogin/login/connect

Jos nämä kaikki on tarkistettu ja kunnossa, niin ympäristön pääkäyttäjä voi olla yhteydessä Fivaldin sovellustukeen, jotta voidaan tehdä tarkempia tutkimuksia. Ilmoitattehan Fivaldi-käyttäjätunnuksen ja Connect-tunnuksen, kun olette yhteydessä sovellustukeen.

Migraatiovaiheessa saan ilmoituksen "Ei päivitettäviä tietoja".

Jos käytät Mac-käyttöjärjestelmää Safarin tai Firefoxin selaimilla: Pääset asiassa eteenpäin, kun teet migraation Google Chromella. Tämän jälkeen sisäänkirjautuminen pitäisi onnistua myös muilla selaimilla.

Kirjautumisen yhteydessä virheilmoitus "Käyttö estetty. Sinulla ei ole käyttöoikeutta valittuun yritykseen tai mihinkään yritykseen tässä sovelluksessa."

Jos käytät Mac-käyttöjärjestelmää Safarin tai Firefoxin selaimilla: Pääset asiassa eteenpäin, kun teet migraation Google Chromella. Tämän jälkeen sisäänkirjautuminen pitäisi onnistua myös muilla selaimilla.

Jos yrität kirjautua Connect-tunnuksillasi vanhan sisäänkirjautumissivuston kautta: Kokeile tehdä sisäänkirjautumisen osoitteessa https://app.fivaldi.net/fvlogin/connect.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.