SISÄLTÖ

Asiakasvarmenne puuttuu pankkitilien asetuksista

Yrityksen Autopay-synkronoinnin yhteydessä Autopay lähettää automaattisesti yrityksen pankkitilien asetuksiin Autopayn asiakasvarmenteen. Tallentunut varmenne näkyy kuvassa punaisella kehystettynä.


Jos Autopayn asiakasvarmenne -kenttään ei jostain syystä ole tallentunut varmennetta, tulee ylläpitäjän käydä kopioimassa se manuaalisesti Autopayn käyttöliittymästä kohdasta Hallinta / Turvallisuus.
Varmenne kopioidaan napsauttamalla hiirellä kopiointikuvaketta, ei hiirellä maalaamalla.


Kuvan esimerkissä kopioidaan yrityksen Joskin Palkka Oy:n Autopay-asiakasvarmenne punaisella kehystetyllä kopiointikuvakkeella.

Kopiointikuvake kopioi asiakasvarmenteen leikepöydälle, josta se liitetään Fivaldissa yrityksen pankkitilien asetuksissa Lisää Autopayn asiakasvarmenne -painikkeesta avautuvaan kenttään ja tallennetaan. 








Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.