Kun yrityksen digitalisoinnin tila on Digitalisoitu, voidaan sen kaikki tilaukset lopettaa Tilauskaupan kautta. Jos haluat lopettaa vain osan tilauksista, ole yhteydessä sovellustukeen.

Napsauttamalla yrityksen riviä, aukeaa yrityksen tiedot. Sivun vasemmassa alalaidassa on Lopeta tilaukset -nappi.

Nappia painamalla aukeaa lomake, jossa yrityksen tilaukset voidaan lopettaa.
Lomakkeella on seuraavia tietoja:
- Yritys
- Yrityksen tiedot jonka paketit lopetetaan
- Lopetettavat paketit
- Listattuna paketit jotka lopetetaan
- Hinta
- Laskelma miten pakettien lopetus vaikuttaa hintaan
- Asiakkuus
- Yrityksen Fivaldi-tilaukset lopetetaan
- Yritys siirretään aktiivisena yrityspaikkana tilitoimiston alle Palvelunhallinnassa
- Käyttäjät
- Kaikki yrityksen käyttäjät poistetaan automaattisesti kyseisen kuun lopussa
- Käyttöoikeudet
- Käyttäjien kaikki käyttöoikeudet poistetaan automaattisesti kyseisen kuun lopussa
- Käyttöoikeuksien poisto ei vaikuta kierrätysryhmien käsittelijöihin tai raporttiajojen käyttäjiin
- Syy tilausten lopettamiselle (pakollinen kenttä)
- Tieto miksi tilaus lopetetaan
- Syyn voi valita valmiista listasta tai vaihtoehtoisesti antaa muun syyn valitsemalla <Jokin muu syy>
- Sähköpostiosoite lopetusvahvistukselle (pakollinen kenttä)
- Mihin sähköpostiosoitteeseen lopetusvahvistus lähetetään
Tiedot täyttämällä ja Lopeta tilaukset -napista painamalla tilaukset menevät lopetusjonoon.

Tilauksien lopetuksen onnistumisesta tulee vielä varmistus.

Tilaukset-sovelluksessa yrityksen digitalisoinnin tila muuttuu Lopetus käynnissä.

Sähköpostiin tulleessa Lopetusvahvistuksessa on yhteenveto lopetetuista paketeista.
Huom. Muutokset tulevat voimaan vasta seuraavan kuukauden alusta. Yrityksen käyttäjät voivat käyttää yritystä kuun loppuun saakka normaalisti.

Seuraavan kuukauden alussa Tilaukset-sovelluksessa yrityksen digitalisoinnin tila muuttuu Ei digitalisoitu.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback