Tältä sivulta löydät tarkemmin tietoja Fivaldi-palvelulaskutukseen liittyen.
SISÄLTÖ
- Mitä minulta laskutetaan?
- Mitä ajanjaksoa lasku koskee?
- Miten irtisanon Maventa-tilin?
- Miten irtisanon Fivaldi-palvelusopimuksen?
- Laskutusosoitteeni on muuttunut. Miten osoitteen päivittäminen tapahtuu Fivaldissa?
- Miten päivitän laskutusosoitteen Maventa-tilille?
- Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
- Tarvitsen laskulle maksuaikaa, mitä teen?
- Sain perintäkirjeen, mitä teen?
- Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?
Mitä minulta laskutetaan?
Veloitusperusteita voit tarkastella kootusti osiosta Fivaldi-palvelulaskutus > Veloitusperusteita
Mitä ajanjaksoa lasku koskee?
Näet ajanjakson, jota lasku koskee, "viitteemme" -kentästä.
Miten irtisanon Maventa-tilin?
Täältä löydät ohjeen Maventa-tilin irtisanomiseen.
Miten irtisanon Fivaldi-palvelusopimuksen?
Palvelun irtisanomiseen liittyvissä asioissa, ole yhteydessä Fivaldin sovellustukeen jättämällä irtisanomispyyntö tukisivuilla tai sähköpostitse tuki.fivaldi@visma.com
Laskutusosoitteeni on muuttunut. Miten osoitteen päivittäminen tapahtuu Fivaldissa?
Voit laittaa asiasta sähköpostia osoitteeseen laskutus.fivaldi@visma.com. Jos muutos koskee myös Maventa-tiliä, teethän muutoksen suoraan Maventa-tilille.
Miten päivitän laskutusosoitteen Maventa-tilille?
Pääset päivittämään laskutusosoitteen tämän ohjeen mukaan.
Maksoin laskun kahdesti, mitä teen?
Laskulle muodostunut ylisuoritus kohdistetaan automaattisesti tuleville Fivaldi-palvelulaskuille. Tämä ei aiheuta teille toimenpiteitä.
Tarvitsen laskulle maksuaikaa, mitä teen?
Ymmärrämme, että tilanteet voivat muuttua, ja joskus laskun maksaminen eräpäivänä ei ole mahdollista. Maksuajan pidentäminen on useimmiten mahdollista, olethan yhteydessä laskutukseemme laskutus.fivaldi@visma.com sopiaksesi tarkemmin maksuajasta. Huomaathan, että jos laskun eräpäivä on jo mennyt, lasku on siirtynyt yhteistyökumppanimme Visma Amili Oy:n perintäpalveluun, jolloin maksuajasta tulee sopia suoraan heidän kanssa.
Sain perintäkirjeen, mitä teen?
Laskujen perinnästä vastaa yhteistyökumppanimme Visma Amili. Mikäli saat kirjeen heiltä, suosittelemme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä suoraan Visma Amiliin. Yhteystiedot löydätte täältä.
Yritykseni on sulautunut toiseen yritykseen, mitä teen?
Fuusiotilanteissa olethan yhteydessä tukeemme, tuki.fivaldi@visma.com, toimittaaksesi kaupparekisteriotteen sulautumisesta.
Avainsanat: Laskutusajanjakso, Hintamuutokset, irtisanominen, Laskutusosoitteen päivitys, Maksuaika, Perintäkirje, Fuusio, Liikasuoritus, Ylisuoritus
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback