A

Anonyymi Asiakas

Järjestelmä kirjaa ulos ja on hidas

19-12-2023 3:29 pm tekijä Anonyymi Asiakas

Alkuperäinen julkaisu tehty 30.11.2023, viimeisin päivitys tehty 30.11.2023.

Hei, 

Minulla ollut ongelma jo kesästä alkaen, kun useita kertoja päivässä järjestelmä kirjaa minun ulos jopa kesken työskentelyn. Joka kerta joudun kirjautumaan uudelleen sisälle turvakoodin kera, ja aloittamaan kaiken alusta. Tätä tapahtunut myös meidän toisella käyttäjällä. Myös hitautta järjestelmässä ilmenee. Tästä tehty tukipyyntöjä, viimeksi tänään, kun asiaan ei ratkaisua näy löytyvän, vaan ongelma jatkuu päivittäisenä. Onko muilla samaa ongelmaa?

A

Anonyymi Asiakas

19-12-2023 3:30 pm tekijä Anonyymi Asiakas

Hei,

Et ole ainoa. Minulla sama ongelma ja toimistomme toisillakin käyttäjillä myös. Kerran on oltu yhteydessä Vismasta tämän asian tiimoilta, mutta nyt ei ole kuulunut mitään ja sama uloskirjaaminen vain jatkuu.

A

Anonyymi Asiakas

Ihan onnetonta on tämä Fivaldin homma nyt, kokoajan pitää välimuistiakin tyhjentää, eikä siltikään toimi/toimi kunnolla. Web tosiaan on "kirjautunut ulos" joka välissä, vaikka aiemmasta webissä tehdystä toimenpiteestä olisi maks 5 minuuttia.

A

Anonyymi Asiakas

Hyvä tietää että myös muilla on samoja ongelmia. Käyttömaksut olivat nousseet edellisellä laskulla ja eilen tullut tiedote jossa kerrotaan kuukausimaksujen nousevan 7,5 % alkaen 1.2.2024. Kyllähän tämmöiset viat pitäisi saada korjattua, jos kerran maksujakin korotetaan.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin