Varmista, että taloyhtiölle on määritelty Kohde-kenttä oikein.
HUOM! Tämä ohje ei koske Palveluportaalin lomaketta. Palveluportaalin vastaavan ongelman osalta noudatetaan tätä ohjetta.
- Avaa Tehtävienhallinnan Perustiedot-valikosta Tehtävä-/tapahtumatyypit.
- Valitse kyseessä oleva tehtävätyyppi ja klikkaa Kohdetyypit:
- Tarkista, että yritykselle on täpätty "KH rekisteri". Jos täppää ei ole, lisää se ja paina Tallenna:
- Avaa Perustiedot-valikosta Lomakkeet.
- Valitse Tallennetut-valikosta oikea lomake.
- Klikkaa Kohde-kentän oikeasta yläkulmasta rattaan kuvaketta:
- Tarkista, että Yhtiö-valikossa on valittuna pääyhtiö ja Kenttä-valikossa Kohde (Työmääräin kohde). Aseta ruksi kohtaan "Käytä kaikissa yhtiöissä" ja paina Tallenna:
- Paina lomakkeiden määrityksessä myös Tallenna, jotta lomakkeelle tehdyt muutokset tallentuvat.
Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.