Testaa älykkääseen hakuun AI-harjoittelija Visperttiä oikean alakulman chatista.

Miksi huoneistot eivät näy Palveluportaalissa?

V

Alkuperäinen julkaisu tehty 28.11.2017


Palveluportaalissa ei pysty valitsemaan lomakkeelle oikeaa huoneistoa. 



Ongelma johtuu todennäköisesti siitä, että taloyhtiön tietoja ei ole määritelty oikein Palveluportaalissa käytettävälle lomakkeelle. Tarkista, että taloyhtiö on lisätty lomakkeelle alla olevan ohjeen mukaisesti.

 

Huom! Tämä määritys tulee tehdä yhtiökohtaisesti joka kerta, kun ympäristöön tulee uusi taloyhtiö.

 

  • Avaa Tehtävienhallinnan Perustiedot-valikosta Lomakkeet.
  • Valitse Tallennetut-valikosta oikea Palveluportaalin lomake ja Osio-valikosta "Sivu", jotta lomakkeen tiedot tulevat näkyviin.
  • Lomakkeella pitäisi näkyä kenttä, jossa lukee "Pääyhtiö X (itsepalveluliittymän kohde)". Klikkaa kentän  oikeassa yläreunassa olevaa rataspainiketta, jolloin avautuu Kentän asetukset -ikkuna:

1.jpg

 

HUOM. Kohtaan "Käytä kaikissa yhtiöissä" EI SAA LAITTAA täppää. 

 

  • Valitse Yhtiö-kenttään kyseinen taloyhtiö ja Kenttä-valikkoon Perustiedot-valikon Palveluportaalin kohteet –osiossa perustettu taloyhtiön kohdetieto. 
  • Paina lopuksi Tallenna:

2.jpg

 

Tämän jälkeen huoneisto pitäisi näkyä webin puolella Palveluportaalissa.


Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme. 

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu