Kirjaudu
24.06.2026 2:09 pm
Miten toimitaan, kun työntekijä saa pelkkää luontoisetua, eikä rahapalkkaa tulla hänelle maksamaan?
Miten työnantajasuoritukset merkitään palkkalaskelmalle/ tiliöinnit palkkalajeihin?
Aloita uusi keskustelu