Kausi on kyllä avoinna, mutta misään ei ole tuota tallenna painiketta.
Miten myyntilaskun tiliöintiä ja seurantakohdetta muutetaan laskutuksen jälkeen? Saatavienhallinnan ja asiakkaan tiliotteen kautta pääsen käsiksi tiliöintiin, mutta missään ei ole tallenna painiketta näkyvillä. Ainoastaan poistu painike.
Kausi on kyllä avoinna, mutta misään ei ole tuota tallenna painiketta.
Onko palvelunhallinnassa kaikki mahdolliset oikeudet myönnetty myyntireskontraan ja/tai saatavienhallintaan? Onko myyntireskontran perustiedoissa ruksi kohdassa "tiliöinti muutettavissa jälkikäteen"? Tallenna painike näkyy tiliöinnissä, kun muutettavan myyntilaskun kausi on auki. Kunhan käyttäjällä on muuten palvelunhallinnassa myönnetyt oikeudet tehdä muutoksia. Ja muutoksen voi tehdä saatavienhallinassa tai myyntireskontrassa.
Riikka Levo
14.08.2025 1:23 pm
Avaa myyntilaskujen kausi, sen jälkeen pitäisi näkyä tallenna painike.