Hei Arto,
Saisitko tehtyä tästä sovellustukeemme tukipyynnön, niin tutkimme tilannettasi tarkemmin.
Mitään laajempaa ongelmaa ei ole paikallistettu asian tiimoilta
Fivaldia päivitetään tiistaina 17.6 klo 22 alkaen. Tämä aiheuttaa katkoksen palvelun käytössä
Hei Arto,
Saisitko tehtyä tästä sovellustukeemme tukipyynnön, niin tutkimme tilannettasi tarkemmin.
Mitään laajempaa ongelmaa ei ole paikallistettu asian tiimoilta
Arto Heino
18.06.2025 9:13 am
Hei,
aiheuttiko eilinen sovelluspäivitys sen että nyt herjaa laskua tehdessä koko ajan että "tuotteiden tiliöinti puuttuu"?
Tässä aamun aikana sain yhden laskun tehtyä normaalisti ja nyt herjaa joka tuotteen kohdalla tätä ja tiliöinnit kyllä ovat kunnossa.