Testaa älykkääseen hakuun AI-harjoittelija Visperttiä oikean alakulman chatista.

Aloita uusi aihe
Tulostuis ei toimi

J

Iltapäivällä Fivaldin tulostus lakkasi toimimasta. Antaa vain virheilmoituksen "502 Bad Gateaway"


Mitä tehdään?????


1 henkilö on tämä kysymys
Vastaa

P

Sama täällä, kirjanpidon raporttien tulostus ei toimi! Valvooko kukaan/mikään (äly) järjestelmän toimintaa 24/7?


1 henkilö tykkää tästä
T

Visman tuki: kun selviätte projektibileistänne, niin voisitteko ihan oikeasti kääriä hihat ylös  ja laittaa tulostuspalvelimen töpselin takaisin pistorasiaan?

Lähettelemme sillä aikaa käsin kirjoitettuja laskuja faksilla asiakkaillemme...


1 henkilö tykkää tästä
R

Juu ei toimi tulostus. Ymmärrän toki, että huoltoja pitää tehdä, mutta pitääkö niitä tehdä just kiireimpään aikaan.

P

Minulle tuli viesti, että tukipyyntöni odottaa käsittelyä ja tulostus lähti toimimaan.


1 henkilö tykkää tästä
T

Jeps, nyt tulostus toimii. 

Ilmeisesti juhlat ovat viimein juhlittu...

H

 27.5. klo 7:17


Nyt en saa tulostettua isännöitsijän todistusta kun tulee tämä BAD Gateway

H

Yhtiökokouksiin en ole saanut osake tai osallistujalistauksia tulostettua päivityksen jälkeen kun tulee 502 Bad Gateway.


t. Hannu Koskinen

J

Aamu alkoi tuttuun tapaan, kun pankkitulosteita tulostettaessa tulee taas 502 Bad Gateway.


S

Ei toimi ei. Perinteinen maanantain aloitus. 

I

 502 Bad Gateway tulee täällä myös..

T

502 Bad Gateway-ilmoitusta antaa. 

M

502 Bad Gateway- ilmoitus tulee täälläkin. Nyt jo viikon ajan tätä rumbaa, saisi jo riittää !

Toivottavasti tämä huomioidaan seuraavassa laskussa.


1 henkilö tykkää tästä
P
Lyhyt oli ilo, sunnuntaina sain muutaman lapun ulos ja nyt taas samat virheilmoitukset.

Meillä myös ollut sama ongelma läpi viikonlopun ja nyt ainakin tähän asti. 

Sovellustuesta sanottiin, että korjaavat vikaa. Tällä hetkellä ainakaan sieltä ei tullut apua.

MUTTA.. 

Sinnikäs kolleega tuossa paukutti vaan uudelleen ja uudelleen saada raportti ja yhtäkkiä toimi. Saatiin tuloste ulos. 

Testasin itse samaa ja tosiaan sai mennä edestakaisin tuhottoman monta kertaa, mutta sitten sain itsekkin tulostettua. Vaihdettua yritystä tämäkään ei toiminut. Eli toimii tai ei toimi. 


Aikaa tähän on tuhlattu nyt tuhottoman paljon. Saatikka sitten asiakkaiden puolelta, kun eivät saa raporttejaan, eikä asiakkaiden laskuja saa lähetettyä jos laskutettavalla ei ole verkkolaskutusmahdollisuutta.


I

Aamu alkoi taas 502 Bad Gatewayllä.... :(


2 henkilöä tykkää tästä
Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu