22.5.24 tulostus lakkasi toimimasta iltapäivällä. 502 Bad gateway.
En saa tulostettua pankkiaineistoa eikä tulostostu Fivaldissa muutoinkaan toimi. Kiireellinen vika!!
22.5.24 tulostus lakkasi toimimasta iltapäivällä. 502 Bad gateway.
Samainen huomio, että eilen taas fivaldi lakkasi tulostamasta iltapäivällä-> bad gateway ilmoitukseen. Siinä sitten joudittiin lähettämään kiireellisimmät toimitukset ilman lähetteitä asiakkaille. Erityisesti uusien asiakkaiden kohdalla se saa meidän toiminnan näyttämään epätäsmälliseltä.
Lisäksi tilausriveiltä puuttuu viivoitukset osittain melko useasti (ma-keskiviikon aikana) ja vaikea hahmottaa kun tilaus näkymä on rikki.
Meillä maanantaina aloitti uusi henkilö. Siinä menikin sitten tärkeimmän asian opettelu tilausten käsittelyssä ihan metsään, kun Fivaldi tökki pahasti ja päivän aikataulu sekaisin.
Yhden kuukauden kk-maksu on jo mennen tullen menetetty hukkaan menneestä ajasta, kun Fivaldi ei toimi edelleenkään.
Palvelimen siirto on iso asia ja sen testaus on ensiarvoisen tärkeätä ja jos parin päivän päästä alkaa jälleen tulostus tökkimään, niin jotain on mennyt mönkään pahasti puhumattakaan laskutus/raportointi ongelmista. Asiakkaat eivät voi olla testikaneja.
Laskun saatuamme ainakin meidän yritys tulee reklamoimaan laskusta, koska tuote ei toimi.
Toivoisin kuten useampi muukin, että Visma huomioisi toukokuun laskussa ohjelman toimimattomuuden tällä viikolla. Meilläkin on teettänyt tosi paljon ylimääräistä vaivaa varsinkin tulostuksen toimimattomuus. Meillä on myös kiinteistöhallinta käytössä ja useamman taloyhtiön talousarvioiden tekeminen ollut tällä viikolla osin mahdotonta, kun ei saa tulosteita.
Krista Salminen
22.05.2024 3:02 pm
Virheilmoitus laskuttaessa tilaustenkäsittelystä:
Tilaus laskutettu laskunumerolla 1240500137 - nouda_raportti status ei 200 kohta = 1.5
Kuinka paljon alea tulee toimimattomuudesta kaikkien seuraaviin laskuihin?