Alkuperäinen julkaisu tehty 6.12.2023, viimeisin päivitys tehty 6.12.2023.
Hei,
Lasku tehty vanhalle asiakkaalle kuten aikaisemminkin, kopioimalla vanha laskupohja uudeksi laskuksi. Pdf-liitteellinen lasku kyseessä. Lisätty siis pdf-liite mukaan. Lähetys kuten aikaisemmin: Autoinvoicella. Mutta nyt lasku on jäänyt tilaan "laskutetaan...", punaisella huutomerkillä, jossa on aikansa. Kunnes tulee se maininta; "Laskutus on ruuhkautunut Lasku on siirretty jonoon. Tarkasta laskun tila myöhemmin uudelleen"...
Nyt on tehnyt tätä yli 24h. Ko. lasku ei siis löydy mistään mielestäni, josta voisi sen resetoida. Ei autoinvoice-portaalista, koska se ei ole siellä vielä. Sovelluspuolelta en ehkä osaa sitä oikein etsiä. Yrittänyt olen. Asiakkaan päässä ei pitäisi olla mitään vikaa ja kuitenkin olen lähettänyt muita laskuja tämän ko. "loopissa" olevan laskun jälkeen/ohi täysin onnistuneesti! Mistä saan tuon tilanteen nollattua?
Liitteenä ne ilmoitukset. Huom. Punaisen huutomerkin kohdalla (sitä klikkaamalla) väittää että; virheelliset tiedot, siirretty laskutusjonoon.. tms. Jos olisinkin jotain itse tehnyt väärin niin sama kysymys, mistä saan tilanteen nollattua kun lasku on kuitenkin mennyt eteenpäin?
Hei,
Kiitos viestistäsi. Asia liittyy todennäköisesti tähän Myynninhallinan häiriöön, joka on korjattu mutta joka aiheutti sen, että osa laskuista on jäänyt jumitilanteeseen. Täällä lisätietoa häiriöstä:
https://community.visma.com/t5/Visma-Fivaldi-uutiset/Fivaldi-Hairio-myynninhallinnassa-laskutus-on-r...
Todennäköisesti et saa sitä nyt itse pois, vaan avaa meille tukipyyntö [email protected]
Kerro tukipyynnössä vielä:
1) yrityspaikka ja yrityksen nimi, jossa ongelma esiintyy
2) laskun numero ja summa
3) tarkista löytyykö lasku Myyntireskontrasta
Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä tästä häiriöstä aiheutuneesta haitasta.