Myynninhallinnassa tulee osalle asiakkaista viestiä "Laskutus on ruuhkautunut. Lasku on siirretty jonoon. Tarkasta laskun tila myöhemmin uudelleen".
Viesti kertoo siitä, että Fivaldin laskutuspalvelu on ruuhkautunut normaalista poikkeavan kuormituksen myötä. Taustalla laskujen pitäisi kuitenkin liikkua eteenpäin ja viiveen jälkeen tilan päivittyä lopulta Myynninhallintaankin.
Muutamia raportointeja tullut myös yleisestä hitaudesta Myynninhallinnassa.
Tutkimme tilannetta parhaillaan.
Pahoittelemme häiriöistä aiheutuvaa haittaa.
EDIT 21.11.2023 klo 10.36: Olemme saaneet raportointeja myös ostolaskujen kierrätyksen hitaudesta. Selvitämme myös tätä.
EDIT 22.11.2023 klo 17:00 Myynninhallinnan osalta on tehty suorituskykyä parantavia korjauksia
EDIT 23.11.2023 klo 16:25 Osalla asiakkaista ilmenee hitautta vieläkin Myynninhallinnassa. Tilannetta selvitetään edelleen.
EDIT 24.11.2023 klo 14:48 Juurisyy Myynninhallinnan hitauteen on tunnistettu ja korjausta päivitetään tuotantoon parhaillaan.