Hei
Voit laittaa kootusti näistä asioista viestiä laskutukseemme osoitteeseen [email protected] niin sieltä palataan asiaan sinulle ja saat selvyyden laskutukseen liittyvissä kysymyksissä.
Visma on taas organisaatio muutoksissaan muistanut asiakaitaan tilitoimistoja; ovat uusineet laskutuksen. No, ennen oli asiakkaan asiat eri laskulla, tilitoimiston omat asiat toisella, No eipä ole enää, vaan sekalainen kokoelma laskuriveja, joista osa pitää paikkansa, osa ei. Tarkista sitä nyt siinä...
Toisekseen ovat myös alkaneet laskuttamaan transaktioasioita asiakkailta. Sen sijaan että olisivat kopioineet laskutustiedot vanhasta ohjelmasta, ovatkin ottaneet yhtäkkiä tiedot jostain maventan syvyyksistä, paikasta, johon asiakasta rekisteröityessä ei ole ollut tarvetta käydä. Ja sitten lähettäneet kiltisti paperilaskuja, VUONNA 2023.
Onneksi meillä on ihana ohjelmatoimittaja, joka ajattelee modernisti ja keskittyy asiakkaittensa työn helpottamiseen.
Hei
Voit laittaa kootusti näistä asioista viestiä laskutukseemme osoitteeseen [email protected] niin sieltä palataan asiaan sinulle ja saat selvyyden laskutukseen liittyvissä kysymyksissä.
Hei! Meillä vähän samanlaisia ongelmia, asiakkaiden laskut tulleet nätisti verkkolaskuina tähän saakka, ja nyt sitten yllättäen meillä onkin toistasataa paperilaskua postilaatikossa. Laskut odottavat avaamattomina, ja laskutukseen 8.11. laitettu viesti odottaa edelleen vastausta.
Emme todellakaan aio ryhtyä tässä kohtaa syöttämään laskuja yksitellen käsin järjestelmään, ja sen lisäksi vielä ilmoittamaan asiakkaiden verkkolaskutusosoitteita, jotka Vismalla jo on. Nyt seuraava vaihe varmaan on, että meillä on kohta toistasataa perintäkirjettä postilaatikossa.
Hei
Voit laittaa kootusti näistä asioista viestiä laskutukseemme osoitteeseen [email protected] niin sieltä palataan asiaan sinulle ja saat selvyyden laskutukseen liittyvissä kysymyksissä.