Aloita uusi aihe
Nordea WS-kanavan sopimus

A
Alkuperäinen julkaisu tehty 02.10.2023, viimeisin päivitys tehty 02.10.2023.

Meille tuli asiakas, jolle yritämme luoda pankkiyhteyteen uutta sopimusta ja varmennetta. Osuuspankin kanssa ei ole ollut ongelmia, mutta nyt onkin Nordea kyseessä. Sopimuksessa on kolme eri osiota: yrityksen maksut -palvelu, konekielinen tiliote ja saapuvat viitemaksut. Käyttäjätunnus mainitaan vain kohdassa konekielinen tiliote ja palvelutunnuksia on kahta erilaista. Varmenne osiossa sitten herjaa että joko asiakastunnus tai siirtoavain on virheellinen. Siirtoavain pitäisi olla oikea ja voimassa. Eli miten tällainen sopimus luodaan Fivaldissa?


Paras vastaus

Hei!

Kiitos viestistäsi ��

 

Täällä on ohje uuden sopimuksen luomiseen.
Esimerkiksi mainitsemastasi Palvelutunnuksesta ohjeessa sanotaan, että lisätään mikäli sellainen on sopimuksella mainittu.

Jos palvelutunnuksia on kahta erilaista, suosittelisin varmistamaan pankista, kumpi niistä on oikea.


Suosittelisin myös, että jos tuon varmistuksen jälkeen ei tilanne vielä ratkea, ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse tai soittamalla. Silloin on helpompi perehtyä yksityiskohtaisemmin tilanteeseen. Yhteystietomme löytyvät täältä.

1 Comment

V
Vastaus

Hei!

Kiitos viestistäsi ��

 

Täällä on ohje uuden sopimuksen luomiseen.
Esimerkiksi mainitsemastasi Palvelutunnuksesta ohjeessa sanotaan, että lisätään mikäli sellainen on sopimuksella mainittu.

Jos palvelutunnuksia on kahta erilaista, suosittelisin varmistamaan pankista, kumpi niistä on oikea.


Suosittelisin myös, että jos tuon varmistuksen jälkeen ei tilanne vielä ratkea, ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse tai soittamalla. Silloin on helpompi perehtyä yksityiskohtaisemmin tilanteeseen. Yhteystietomme löytyvät täältä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu