Hei!
Kiitos viestistäsi ��
Täällä on ohje uuden sopimuksen luomiseen.
Esimerkiksi mainitsemastasi Palvelutunnuksesta ohjeessa sanotaan, että lisätään mikäli sellainen on sopimuksella mainittu.
Jos palvelutunnuksia on kahta erilaista, suosittelisin varmistamaan pankista, kumpi niistä on oikea.
Suosittelisin myös, että jos tuon varmistuksen jälkeen ei tilanne vielä ratkea, ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse tai soittamalla. Silloin on helpompi perehtyä yksityiskohtaisemmin tilanteeseen. Yhteystietomme löytyvät täältä.
Hei!
Kiitos viestistäsi ��
Täällä on ohje uuden sopimuksen luomiseen.
Esimerkiksi mainitsemastasi Palvelutunnuksesta ohjeessa sanotaan, että lisätään mikäli sellainen on sopimuksella mainittu.
Jos palvelutunnuksia on kahta erilaista, suosittelisin varmistamaan pankista, kumpi niistä on oikea.
Suosittelisin myös, että jos tuon varmistuksen jälkeen ei tilanne vielä ratkea, ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse tai soittamalla. Silloin on helpompi perehtyä yksityiskohtaisemmin tilanteeseen. Yhteystietomme löytyvät täältä.