Fivaldi toimi normaaliin tapaan vielä tunti takaperin, mutta nyt tulee vain oheinen ilmoitus:
Hmm. Sivua ei löydy.
Ei voida yhdistää palvelimeen osoitteessa asp.fivaldi.net.
Miksi Visma Fivaldiin ei pääse kirjautumaan?
Fivaldi toimi normaaliin tapaan vielä tunti takaperin, mutta nyt tulee vain oheinen ilmoitus:
Hmm. Sivua ei löydy.
Ei voida yhdistää palvelimeen osoitteessa asp.fivaldi.net.
Huhuu... onko täällä järjestelmän ylläpitäjiä paikalla/päivystämässä???
Huhuu ylläpito: voisitteko ystävällisesti käynnistää Fivaldin palvelimen uudelleen?
Hei!
Kiitos viestistänne. Asia on tutkinnassa ja tiedotamme häiriötiedotteessa asian etenemisestä. Pahoittelut, että tämä aiheuttaa nyt ylimääräistä vaivaa.
Tässä linkki tiedotteeseen: https://community.visma.com/t5/Vika-ja-hairiotiedotteet/Visma-Fivaldin-sisaankirjautumisessa-haastetta-osalla/ba-p/571609
Mikä on nyt paras veikkauksenne, että milloin saatte Fivaldin toimimaan normaaliin tapaan?
Ylimääräistä vaivaa tästä ei asiakkaillenne ole, mutta taloudellista vahinkoa syntyy jokainen minuutti lisää...
Hei Visma!
Näin pitkä katko Fivaldin toiminnassa saa ainakin minut raivon partaalle - tilinpäätöksiä pitäisi tehdä yötä päivää, ei todellakaan ole mahdollisuutta odotella tuntikaupalla, että kirjanpito-ohjelma taas olisi käytössä. Nyt olisi kiireen vilkkaa jonkun hoidettava fivaldi käyttökuntoon.
Minulla monet asiakkaat raportoivat, etteivät ole pääsiäisen aikana päässeet kirjautumaan Visma Scanner -sovellukseen. Muutoin Fivaldi tuntuu nyt toimivan normaalisti. Onko muilla tätä Scanner -ongelmaa, ja mitä sille voitaisiin tehdä?
Hei!
Kiitos viestistänne. Asia on tutkinnassa ja tiedotamme häiriötiedotteessa asian etenemisestä. Pahoittelut, että tämä aiheuttaa nyt ylimääräistä vaivaa.
Tässä linkki tiedotteeseen: https://community.visma.com/t5/Vika-ja-hairiotiedotteet/Visma-Fivaldin-sisaankirjautumisessa-haastetta-osalla/ba-p/571609