Aloita uusi aihe
Ostolaskuongelma

A
Alkuperäinen julkaisu tehty 01.03.2023, viimeisin päivitys tehty 01.03.2023.

Olin vahvistamassa kahta ostolaskua maksuun kierrätyksen puolella, mutta toisesta puuttui jotain tietoa, koska tuli virheilmoitus. Virheellinen lasku näkyy avoimena ostoreskontrassa ja sain sen myös poistettua pankkiin  lähdössä olevasta aineistosta eli se on ok. Toinen ostolasku, joka oli alunperinkin oikein, näkyy nyt maksettuna kierrätyksen puolella. Sovelluksen ostoreskontran puolella se näkyy maksamattomana (Tiliote-välilehdellä näkyy lasku, laskun päiväys ja eräpäivä, mutta ei muuta). Kun yritän kirjata maksujen syötössä käsin ko. suoritusta, Maksujen syöttö ilmoittaa, että ko. toimittajalla ei ole avoimia laskuja. Miten pääsen kirjaamaan ko. laskun maksetuksi?


Paras vastaus

Hei

 

Suosittelen tarkastamaan vielä Ostoreskontran Laskujen syöttö-välilehdeltä, että laskulta löytyy Hyväksytty-täppä.

Hyväksymisen jälkeen laskun pitäisi nousta Maksujen syöttö-välilehdelle.

 

Jos lasku on jo kuitenkin hyväksytty, eli ei johdu siitä, niin suosittelen olemaan yhteydessä sovellustukeemme sovellustuki@visma.com 

niin voimme auttaa asiassa paremmin siellä.

1 Comment

V
Vastaus

Hei

 

Suosittelen tarkastamaan vielä Ostoreskontran Laskujen syöttö-välilehdeltä, että laskulta löytyy Hyväksytty-täppä.

Hyväksymisen jälkeen laskun pitäisi nousta Maksujen syöttö-välilehdelle.

 

Jos lasku on jo kuitenkin hyväksytty, eli ei johdu siitä, niin suosittelen olemaan yhteydessä sovellustukeemme sovellustuki@visma.com 

niin voimme auttaa asiassa paremmin siellä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu