Jos saat Visma Connectista sähköpostiviestin ”Havaittu kirjautuminen sisään uudelta laitteelta tai selaimelta”, tarkoittaa tämä käytännössä sitä, että kyseisellä käyttäjätunnuksella on kirjauduttu sisään joko eri laitteella tai internet-selaimella kuin aiemmin.
Jos et tunnista tätä omaksi toiminnaksesi, voit tarkistaa kirjautumiseen liittyviä tietoja seuraavasti:
Mikäli et tunnista kyseisessä osiossa näkyvää laitetta/kirjautumista omaksesi, kannattaa se poistaa valitsemalla "Poista laite". Tämän jälkeen on tärkeää vaihtaa salasana. Vahva suositus on ottaa lisäksi käyttöön kirjautumisen kaksivaiheinen tunnistautuminen väärinkäyttöjen ehkäisemisen tueksi. Lisätietoa ja käyttöönotto-ohjeistus kyseiseen ominaisuuteen liittyen löytyy täältä.
Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.