Sähköpostiviesti ”Havaittu kirjautuminen sisään uudelta laitteelta tai selaimelta”

V

Jos saat Visma Connectista sähköpostiviestin ”Havaittu kirjautuminen sisään uudelta laitteelta tai selaimelta”, tarkoittaa tämä käytännössä sitä, että kyseisellä käyttäjätunnuksella on kirjauduttu sisään joko eri laitteella tai internet-selaimella kuin aiemmin.

 

Jos et tunnista tätä omaksi toiminnaksesi, voit tarkistaa kirjautumiseen liittyviä tietoja seuraavasti:

 

  1. Kirjaudu kyseisellä tunnuksella osoitteessa home.visma.com, klikkaa sivun oikeasta yläreunasta omaa nimeäsi ja valitse "Omat tiedot". Vaihtoehtoisesti pääset samaan paikkaan myös napauttamalla Fivaldi webissä yläoikealta henkilöfiguurin kuvaketta, valitse "Omat tiedot" ja "Muokkaa käyttäjätietoja".
  2. Kirjautumisessa käytetyt laitteet näkyvät "Omat laitteet" -osiossa. Voit tarkastella tietyllä laitteella tapahtuneita kirjautumisia klikkaamalla kyseistä laitetta.

    Screenshot_35.jpg

 

Mikäli et tunnista kyseisessä osiossa näkyvää laitetta/kirjautumista omaksesi, kannattaa se poistaa valitsemalla "Poista laite". Tämän jälkeen on tärkeää vaihtaa salasana. Vahva suositus on ottaa lisäksi käyttöön kirjautumisen kaksivaiheinen tunnistautuminen väärinkäyttöjen ehkäisemisen tueksi. Lisätietoa ja käyttöönotto-ohjeistus kyseiseen ominaisuuteen liittyen löytyy täältä.

 

Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme. 

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu