Testaa älykkääseen hakuun AI-harjoittelija Visperttiä oikean alakulman chatista.

Verkkolaskupalvelussa hylkääntyneen laskun uudelleenlähetys

V

Alkuperäinen julkaisu tehty 22.11.2022.


Mikäli Fivaldista Verkkolaskupalveluun lähetetty lasku on edennyt Maventa-tilille asti, mutta hylkääntynyt siellä, on lasku mahdollista lähettää tililtä uudelleen tämän ohjeen mukaisesti. Lähetetyt laskut löytyvät siis Maventa-tilin Laskut-välilehdeltä Lähetetyt-kohdasta, ja sieltä löyty laskukohtaisesti uudelleenlähetystoiminto. Maventa-tilillä hylkääntyneestä laskusta tulee viesti siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on määritelty Maventa-tilin asetuksiin tämän ohjeistuksen mukaisesti.

 

Jos Verkkolaskupalveluun lähetetty lasku ei jostain syystä lähde Fivaldista eteenpäin, eli lähetys on epäonnistunut jo Fivaldin Lähetysjonossa, niin tällöin verkkolaskun uudelleenlähetys ei valitettavasti ole mahdollista. Tällöin lasku tulee hyvittää ja tehdä uusi lasku ja lähetys, mikäli se halutaan lähettää uudelleen Verkkolaskupalvelun kautta.

 

Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme. 

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu