Alkuperäinen julkaisu tehty 07.05.2021.
Jos saat sopimuslaskutuksessa virheilmoituksen "Tuotteelle ei löydy tiliöintiryhmää vastaavaa veroprosenttia", tarkista alla olevat kohdat:
- Tuoterekisterissä kyseiselle tuotteelle on määritelty sopimukselle valitulle tiliöintiryhmälle Tiliöintikoodi-kenttään oikea tiliöinti.
- Myyntireskontra, ylävalikosta Myyntireskontra | Perustiedot. Tarkista että Laskujen tiliöinti -välilehdellä on tuolle tuotteelle valitulle tiliöinnille määritelty verokanta sekä tili.
- Virheilmoitus voi myös johtua siitä että sopimusaika puuttuu, eli syötä ensin sopimusaika ja sen jälkeen vasta lisää tuote.
Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.