Yritysrekisterin tuonnissa parametri "Lisää uudet tietueet (ei päivitystä)", vaatii toimiakseen sen, että asiakastieto on tuotu yhden kerran sisään XML-aineiston kautta. Mikäli asiakas on luotu ensin joko manuaalisesti tai muun tuonnin (esim. CSV) kautta, niin ensimmäinen XML-tuonti tyhentää Yritysrekisteristä kaikki ne tiedot, joita ei ole mukana aineistossa. Seuraavan tuonnin yhteydessä tätä ongelmaa ei enää ole.
Mikäli asiakkaita perustetaan manuaalisesti tai tiedot tuodaan jollakin muulla tavalla kuin XML-siirrolla, niin silloin suosittelemme valitsemaan XML-siirtojen perustiedoissa vaihtoehdon "Päivitä kaikki tietueet, säilytä kentät joita ei ole aineistossa."
Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.