Verottajan rajapinta: Ennakonpidätystietojen nouto on nyt Fivaldissa!
Käyttöönotto-ohjeet löydät klikkaamalla tästä!

Miksi lasku ei nouse perintäajoon?

V

Alkuperäinen julkaisu tehty 20.06.2018


Miksi lasku ei nouse perintäajoon? Miksi asiakkaan lasku ei näy Perintätoimeksiannot ikkunassa? Miksi en pysty lähettämään asiakkaan laskua Visma Duettolle? 



Jos seuraavat kriteerit täyttyvät perittävän asiakkaan tai laskun osalta, lasku rajataan automaattisesti aineiston ulkopuolelle, eikä se nouse perintätoimeksiannot -ikkunaan: 

 

  • Asiakkaalla on kohdistumaton hyvityslasku reskontrassa.
  • Asiakkaalla on kohdistamaton ennakkosuoritus reskontrassa.
  • Laskun valuutta on muu kuin Euro.
  • Laskun osoitteen maa on jokin muu kuin Suomi (tyhjä = Suomi jos yrityksen kotimaana on Suomi).
  • Laskun asiakasnumero on merkitty tilapäisasiakkaaksi Yritysrekisterissä.
  • Asiakkaalla ei ole yhtäkään osoiteriviä aktivoitu Yritysrekisterissä.



  Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme. 

 

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu