Aloita uusi aihe
V

Visman edustaja

Visma

Myyntitilin tai kustannuspaikan korjaaminen, tiliöinti painiketta ei näy?

29-11-2023 3:43 pm tekijä Visman edustaja

Alkuperäinen julkaisu tehty 19.09.2017


Yritän korjata myyntitiliä ja kustannuspaikkaa jälkikäteen. Miksi Tiliöinti –painiketta ei ole?


Käy lisäämässä puuttuva täppä Myyntireskontra | Perustiedot -toiminnossa Laskujen tiliöinti -kohtaan "Tiliöinti muutettavissa jälkikäteen", niin saat painikkeen näkyville.

 

Myyntireskontran laskun tiliöinti muutetaan Myyntireskontrassa näin:

Siirry tiliote välilehdelle. Klikkaa laskun eräpäivää, jolloin avautuu pikkuikkuna. Valitse täältä Tiliöinti-painike ja muuta Tili-kenttään laskun tiliöintiä. Tallenna.

 

Mikäli Tallenna-painike ei näy, tarkista, että myyntireskontran kaudet ovat auki.



 Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.