Alkuperäinen julkaisu tehty 19.09.2017
Miksi karhuajoon ei tule ollenkaan mukaan yhden asiakkaan laskut, vaikka ovat myöhässä jo yli kuukauden?
Tarkista, ettei Yritysrekisterissä ole kyseisen asiakkaan ”lisätiedot” -välilehdellä täppä kohdassa ”karhuesto”.
Tarkista lisäksi Tiliote -välilehdellä kyseisen laskun tiedot. Valitse yritystunnuskentän kautta kyseinen asiakas aktiiviseksi. Tuplaklikkaa laskun eräpäivää, joka ei tule karhuajoon. Jos laskulta puuttuu täppä kohdasta ”Laskua karhutaan -tila” niin silloin kyseinen lasku ei tule karhuajoon.
Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.