Karhuajosta puuttuu yksi asiakas, vaikka laskut myöhässä?

V

Alkuperäinen julkaisu tehty 19.09.2017


Miksi karhuajoon ei tule ollenkaan mukaan yhden asiakkaan laskut, vaikka ovat myöhässä jo yli kuukauden?



Tarkista, ettei Yritysrekisterissä ole kyseisen asiakkaan ”lisätiedot” -välilehdellä täppä kohdassa ”karhuesto”.

Tarkista lisäksi Tiliote -välilehdellä kyseisen laskun tiedot. Valitse yritystunnuskentän kautta kyseinen asiakas aktiiviseksi. Tuplaklikkaa laskun eräpäivää, joka ei tule karhuajoon. Jos laskulta puuttuu täppä kohdasta ”Laskua karhutaan -tila” niin silloin kyseinen lasku ei tule karhuajoon.


Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme. 

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu