Aloita uusi aihe
V

Visman edustaja

Visma

Luotolliset tilit ja/tai limiitti ei nouse Reaaliaikasaldot-raporttiin

29-11-2023 3:43 pm tekijä Visman edustaja

Alkuperäinen julkaisu tehty 18.09.2017


Fivaldin pankkiyhteydellä noudetaan reaaliaikasaldoja. Mistä voi johtua, että luotolliset tilit/limiitti ei tule reaaliaikasaldoihin?



Tällä hetkellä Fivaldin reaaliaikasaldojen luku tukee limiitin osalta Nordeaa, Danske Bankia ja OP:ta. Tukea ei siis ole vielä muihin pankkeihin, minkä vuoksi limiitti-tieto ei nouse Reaaliaikasaldot-raportille kaikkien pankkien osalta.

 

Tiedotamme päivitystiedoitteissa ohjelman uusista toiminnallisuuksista. Mikäli Nordean, Danske Bankin tai OP:n reaaliaikasaldoille ei nouse luotollista tiliä / limiittiä, olethan yhteydessä pankkiin.



Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme.