Testaa älykkääseen hakuun AI-harjoittelija Visperttiä oikean alakulman chatista.

Miksi luotolliset tilit ja/tai limiitti ei nouse isännöitsijäntodistukselle?

V

Alkuperäinen julkaisu tehty 14.09.2017.


Jos luotolliset tilit -kohtaan ei tule pankkitiliä tai limiitti ei näy isännöitsijäntodistuksella, tarkista seuraavat asiat:

 

  1. Yritykset perustiedot | Pankkitiedot -välilehdellä Nimi tilisiirrolle -kentässä oleva pankin nimi ei ole liian pitkä. Maksimi on 10 merkkiä.
  2. Kun Isännöitsijätodistusta tulostetaan, on “Luotolliset tilit” -kohtaan ko. tilille annettava pvm ja saldo.

Limiittiä käytetty -kohtaan tulee 0,00 mikäli tallennetaan positiivista lukua. Saldo-kenttään tulee tallentaa miinusmerkkinen luku. Eli jos Saldo-kenttään laittaa -5000, limiittiä käytetty kohtaan tulee “5000”.


Herättikö käyttövinkki kysymyksiä tai etkö päässyt sen avulla eteenpäin? Autamme mielellämme! Voit tehdä aloituksen aiheesta Keskustelut-osiossa tai olla yhteydessä sovellustukeemme. 

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu