Fivaldissa on paljon valmiiksi rakennettuja integraatioita suosittuihin ohjelmistoihin. Näiden integraatioiden avulla kokonaisvaltainen tiedonhallinta on helppoa.
Löydät listan valmiista integraatioista Visma.fi-sivuston integraatiot-sivulta. Jos haluat ottaa jonkin näistä ohjelmistoista käyttöösi ja liittää sen Fivaldiin, käy ensin lukemassa lisää haluamastasi ohjelmistosta ja ole yhteydessä integraatiokumppaniin.
Kun olet sopinut ohjelman käyttöönotosta integraatiokumppanin kanssa, voit kytkeä Fivaldi-integraation päälle seuraavien ohjeiden avulla. Jos sinulla ei ole oikeuksia ottaa integraatiota käyttöön Palvelunhallinnassa, ole yhteydessä tilitoimistoosi oikeuksien määritystä varten.
Integraation kytkeminen päälle
- Fivaldin pääkäyttäjänä avaa sovellusikkuna ja siirry Muut > Asetukset > Palvelunhallinta.

- Avaa Palvelunhallinnan vasemmasta reunasta Kumppanikäyttäjät klikkaamalla sen vasemmalla puolella olevaa nuolialas-painiketta.

- Valitse listalta haluamasi integraatio (esimerkkikuvassa alla valittuna Accuna).

- Valitse sivun keskellä Käyttöoikeudet-otsikon alla olevasta pudotusvalikosta se yritys, jolle haluat kytkeä kyseessä olevan integraation päälle.

- Valitse tämän alapuolelta löytyvän Partneri tunnukset-otsikon alta tarpeelliset oikeudet rajapinnan tarvitsemiin rajapintoihin ja tallenna.

- Löydät listan kunkin integraation tarvitsemista käyttöoikeuksista täältä. Voit käyttää myös tukisivujen hakutoimintoa (käytä hakusanana integroitavan tuotteen nimeä) tai etsi oikea integraatio tämän sivun vasemmasta reunasta löytyvästä ohjeiden sisällysluettelosta:

- Löydät listan kunkin integraation tarvitsemista käyttöoikeuksista täältä. Voit käyttää myös tukisivujen hakutoimintoa (käytä hakusanana integroitavan tuotteen nimeä) tai etsi oikea integraatio tämän sivun vasemmasta reunasta löytyvästä ohjeiden sisällysluettelosta:
Huom! Jos integraatio ei toimi sen aktivoinnin jälkeen, tarkista, että yritys, jolle integraatio aktivoitiin, ei ole Suljettujen asiakkaiden listalla. Mikäli yritys on suljetussa asiakasympäristössä, integraatio ei toimi. Näissä tapauksissa yritys tulee ensin hakea Suljetut asiakkaat -listalta, poistaa sen alta mahdolliset käyttäjät ja muuttaa yrityspaikka ei-aktiiviseksi. Palauta sen jälkeen yritys aktiiviseksi. Lopuksi kytke haluttu integraatio päälle uudestaan kohdan 1. mukaisesti.

Mikäli haluat kytkeä Fivaldissa integraation päälle usealle eri yritykselle, sinun tulee toistaa prosessi kohdasta 4. eteenpäin. Näiden toimenpiteiden jälkeen integraatio on käyttövalmis Fivaldin osalta.
Integraation toisen osapuolen käyttöönoton osalta sinun tulee aina olla yhteydessä kyseiseen integraatiokumppaniin.
Integraation käytöstä veloitetaan voimassa olevan Fivaldin hinnaston mukaisesti.
Visma Solutions Oy ei ota vastuuta kolmannen osapuolen tuotteesta tai muista integraatiokumppanin sopimusvelvoitteista suhteessa asiakkaisiin.
Integraation käytön lopettaminen
Jos yritys lopettaa integraation käytön tai siirtyy pois tilitoimistolta, poista pääkäyttäjänä kaikki kyseisen yrityksen kumppanikäyttäjän käyttöoikeudet (tyhjennä kyseiseen integraatioon liittyvät oikeuksien valintaruudut). Kyseisen integraation laskutus jatkuu niin pitkään kunnes käyttöoikeudet poistetaan, sillä Fivaldin laskutusperusteena on kumppanien mahdollisuus noutaa tietoja kyseisestä yrityspaikasta.
Mikäli haluat kytkeä Fivaldissa jonkin integraation pois päältä kaikilta yrityksiltä, voit käyttää kyseisen kumppanikäyttäjän kohdalla Poista kaikilta yrityksiltä -toimintoa.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback